21.22 - GODNATT

Klockan är faktiskt inte ens halv tio och jag ska gå och lägga mig nu tillsammans med jonna & jossan. Eller vi ska kolla på film eller något , men vi håller ialla fall på att göra iordning oss för natten.
Jonna & jossan ska som sagt upp klockan 5 så dom måste sova väldigt snart och jag har inget att göra uppe ensam.. Ne men ska kila nu och göra iordning mig för natten.
Börjar 08.10 imorgon med foto och en elak lärare =/..
Jag och linnea ska till syo och se ifall vi kan byta kurs pga läraren.
Ne men nu ska jag kila. hörs .
godnatt puss sov gott!


Kommentarer
Postat av: s

godnatt!

2009-01-25 @ 23:13:55
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i min grymma tävling där hela 11 priser lottas ut. Första pris är ett superpresentkort på hela 2000:- :)



Ha en fin kväll

2009-01-25 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0