chocklad och cola

Hej vänner..
Sitter just nu i mit rum och äter chocklad & dricker cola.
Väntar på att jonna & jossan ska komma in till mig och säga
-nu kan vi lägga oss och kolla på idol .
Men lär ju dröja i 2 år till eftersom dom är med mia, och sen ska
dom antagligen följa henne en bit och sen göra iordning sig för natten osv.
Så jag kan tippa på att alla vi tre ligger i min säng och kollar på idol
om cirka 1 och en halvtimme! Tur att jag har sovmorgon till tjugo i 10 imorgon då:D.
Eller måste ju ändå gå upp runt kvart över 8,halv 9 och sedan ta bussen vid 9.

ne nu tycker jag dom jävlarna borde komma, chockladen och colan börjar
till och med ta slut ! .
Hörs imorgon. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0