Fredag

Imorse kunde jag ialla fall ta mig till skolan.
Sliten som fan satte jag på mig kläder , håret i en ruffsig tofs,
lite färg i ansiktet , satte mig på bussen, fult med liv men lyckades halv
sova hela vägen ändå (a). Iskolan blev det först matte där jag hosta sönder mig totalt, min lärare tyckte inte det lät alls bra och fråga ifall jag var sjuk. ahhaah dum fråga!.
Sen arbetspass i 2 timmar. Skulle egenligen ha ivval, men jag orkade inte en heldag.
Bättre en halvdag än inget ... så när jag kom hem för en timme sen däcka jag i soffan och legat tills nu.
ucch, dennna sjukomgång tog verkligen mig på krafterna =/.
I helgen har jag inte planerat något spec. vill helst bara ta det lungt så jag kan bli riktigt frisk någon gång.
Umgås med vänner och så kanske? Eller vet inte ens om jag har kraft till det :O..
nee men nu ska jag ta de lungt ett tag. Hörs sen.
pusspåeralla:)


Kommentarer
Postat av: annica

det var underbart att du var idag <3

2009-01-16 @ 14:14:55
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0