fullspeckad dag!

Ojoj vilken dålig uppdatering idag. Men har inte haft någon tid alls till det.
Har som sagt umgåtts med min bästa vän hela dagen<3.
Som sagt varit hemma hos henne, ätit , tv , promenad. Sen så ränsade vi hennes garderob och jag fick med mig två påsar hem med kläder :D, det blev tove glad över! Sen senare på kvällen åkte vi hem till mig och gjorde desamma här, så då fick hon med sig lite kläder av mig. Fast eftersom hon skulle sova hos mrG så lämnade hon kvar alla kläder+väska här. Sen senare på kvällen gick vi ut och träffade ellie ett tag :).

Kom nyligen hem från andra äventyr så ska nu göra iordning mig för natten och sedan sätta på en film eller något att somna till. Sover ju som sagt ensam inatt, som jag inte gjort på över 2 månader. TOVE ÄR RÄDD OCH HATAR ATT SOVA ENSAM :P.
Ne, men tidig uppgång imorgon.
VI HÖRS ! Nattinatt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

mr G. Hahaha ;););)



bästa vän kan du vara <33

2009-01-27 @ 22:18:54
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0