HEJ IGEN

Jag är nu tillbaka med bloggande, fast på ett annat sätt.
Min blogg kommer nu bli lite annorlunda ifrån förr.
Förut skrev jag mycket om mina vänner, vad jag gjort/gör/befinner mig osv.
Men nu blir det inget sånt mer, eller det kan hända ibland, men kommer försöka
lämna det åtsidan här på bloggen så mycket som möjligt.
Det var faktiskt en del till varför jag tog uppefåll ifrån bloggen, jag vill inte att
100-200 människor vet vad jag gör/befinner mig om dagarna osv, vem vet ifall
inte någon av alla dom är en psykopat eller något liknande. Känner faktiskt
att jag har öppnat mig nästan för mycket i min blogg.

Så som sagt, följ min blogg eller inte, inte mitt val !.
Ni lär ju märka senare vad jag tänkte använda min blogg till..
Men ialla fall, jag är tillbaka :D

Kommentarer
Postat av: annica

ÄNTLIGEN :D:D:D:D:D <333

(tove, jag försov mig)

2009-01-04 @ 08:47:45
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0