HELG:d

Äntligen helg och det är jag superglad över =).
Blir att ta en lung helg utan alkohol och festligheter,
först för att jag vill spendera mina pengar på annat och jag får inte nya pengar förns på fredag. Alltså har jag bara 300 kr att leva på till om exakt en vecka, därför anser jag att lägga ut de pengarna på en kväll är väldigt onödigt. Sen är jag fortfarande sjuk, de vill säga hosta och förkylning och det lär ju inte direkt bli bättre om jag dricker och de sista så är jag väldigt sliten och trött. Behöver jag ge mer anledningar till varför det blir en nykter helg? Neeee:D. Men jag och Linnea ska nästa fredag istället :D.
Så alltså lugn helg, ikväll blir det ialla fall let's dance med tjejerna<3.

Annars så gick skolan rätt fort idag ändå. Jag och linnea fastna i datasalen i en timme, sen gick vi på vårat ivval- fotografering. Läraren var halvsjuk och dampa sönder på mig. Sa att jag var tvungen att gå ifrån salen för att jag satt och läste obamas tal. MEN jag läste inte, det låg bara frame så jag behövde inte gå :p. sen så skrek hon hejvillt på alla och var allmänt dryg. Men jag och linnea sak se ifall vi kan byta till matlagning, eftersom läraren är jättekonstig :S. går inte om man inte har en bra lärare.
AJAJ skit samma, helg nu! Nu ska jag äta. hörs sen.



Kommentarer
Postat av: Stephanie

ha en trevlig fredag =)

2009-01-23 @ 18:25:42
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0