igårkväll


Blev som sagt förfest här hemma med fanny, camilla och sara :).
Sedan krogen , platsens först , men jag och fanny drog mycket snabbt till
plaza istället, gillar de stället mer =) .
Bra folk, bra musik, mycket alkhohol, mycket skratt = igår kväll=SJUKT VÄRD KVÄLL.
Missade sista bussen hem så jag och fanny stannade kvar tills de stängde, så kom hem till mig vid 5 :D. tog taxi sista 2 km, med värdens konstigaste taximan, men fick hans nummer ialla fall, gratis taxi kommer ju direkt inte sitta fel efter en kväll på ågatan sen framöver ;) ..

Ne nu ska jag äta mat sedan sova.
Pussshej

Kommentarer
Postat av: annica

sötisbilden :D

2009-01-11 @ 16:44:39
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0