KNASINLÄGG!

Jag undrar vad jag jonna ellie & jossan kommer göra ikväll?
Bra fråga!
Let's dance utan tv kanske? NEEMEN!
jag kan dansa lite för dom annars, fast de tror jag inte ! för jag hatar att dansa nykter, sånt gör jag bara på fyllan och då dansar jag riktigt jävla bra. (ELLER INTE). Men dansa göra man på fyllan, inte nykter. TOVE DANSA NYKTER. AHHAHA lika trovärdigt som om blondinbella skulle färga håret brunett och heta brunettbella . Inte så trovärdigt va?!. Eller som om jorden skulle spärngas imorgon, inte heller speciellt trovärdigt.
NEE att dansa göra tove inte nykter.

Okej, jag börjar bli rädd för mig själv :P vet inte vad jag skriver. hahah. känns som om jag är full. Kanske blev full på min coca cola?! höhöhöh, han jag köpte den av kanske la i lite alkhohol, eller kanske mellanöl?. haha (från idol 2008).

NE NU HITTA VI EN TV HEMMA HOS JOSSAN:d
(höhö, egentligen ville ingen vara hemma hos sig, men jossan var offret idag så vi ska va hos henne).
HA EN BRA KVÄLL ALLIHOPPA. OCH DU MED DANIEL.
PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Sara.

hej! allt bra med dig? händer det något kul ihelgen?

2009-01-23 @ 23:15:30
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0