KVÄLLEN

Nu under kvällen har jag umgåtts med mina kära vänner Sara, Jonna, Jossan & Ellie. Åkt lite bil & sen pratat osv. Trevligt trevligt =).
Nu så ska jag snart gå och lägg mig, kolla på idol osv med jonna&tilde som ska sova hos mig inatt! Det tycker vi om :).
Imorgon så börjar jag halv 1 med möte hos rektorn med våran foto lärare + linnea. Eftersom våran fotolärare hade förnekat allt hon hade sagt så ska vi se vad hon har & säga när vi sitter där och säger till henne exakt det hon har sagt till oss osv, för hon vet ju att det stämmer !!..

Men nu ska jag kila, lägger in ett klipp ifrån filmen twilight, så får ni som inte sett den se hur jävla snygg han är!. Dessvärre märker man inte så mycket av hans charmighet under detta klipp, utan man måste nog se hela filmen för att förstå hur fruktansvärt charmig han är i filmen!.
Men annars så hörs vi imorgon :). NATTINATT!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har inte lyckats se Twiligt än :O

2009-01-29 @ 23:19:46
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0