LÖRDAG!

GODMORGON!
Jag tänker inte längre ta de här med Godmorgon, när man inte kan säga det på dagen osv.. Men enligt mig kan man säga godmorgon så pass länge tills man vaknat efter natten =) ! Eller vad tycker ni?. Aja, vaknade vilket fall som helst för en halvtimme.. Är verkligen sjukt seg :o. Kan nog bero på att jag nästan sovit i 10 timmar, och så länge brukar jag inte sova!!. Men ska fixa iordning lite frukost & så nu, men innan tänkte jag bara lägga in dagens låt, eller morgonens låt :p. Den är sjukt bra, låten heter Paint the lies och är gjord och sjungs av Windall.


Kommentarer
Postat av: Andreas

god morgon! :)



Ha en bra lördag :)

2009-01-31 @ 12:37:08
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0