PRÄLLEN=MARIO LOPEZ?

Idag under lunchen i skolan gick jag och annica till domkrykan.
Jag gick dit för att jag ville se en speciell präst som är svinlik denna
man snygga man skådespelaren Mario Lopez
(mario lopez)
Men prästen måste bara fixa till håret lite och kläder så är han kopia av
denna skönhet.
Men tyvärr såg vi inte honom i kyrkan utan vi hamna på en middagsmässa :o.
Jag satt och åt godis och drömde om att prällen skulle komma förbi :p.


Annars var det en bra dag i skolan!
Hade filosofi mellan 09.40-11.10, sen som sagt håltimman
i en timme och en halvtimme & sedan mentorstid i 10 min. så slutade
tjugo i 1 idag ;D . var frivilligt arbetspass sen efter men då åkte jag
och annica hem =).

Imorgon är det studiedag, wonderful!
Nu ska jag göra något. hörs sen

Kommentarer
Postat av: annica

MIDDAGSBÖN TOVE :D:D:

haha, älski!!

2009-01-21 @ 15:17:55
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0