SJUKA TOVE.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har legat i min säng konstant i 24 timmar.
Har cirka 39-40 graders feber (varierar väldigt mycket) och hela kvällen igår kväll och inatt har jag haft kramper i fötterna , benen och armarna. Och när jag vaknade imorse kändes det som om jag hade något på huvudet som vägde 500 kilo. Så nu var det första gången jag gick upp ifrån sängen sen igår kväll klockan 9..
Tilde är lika sjuk som mig så vi har legat i min säng hela dagen & kollat på tv/sovit.
Börjar må illa igen så ska lägga mig i sängen, ikväll är det massa bra på tv. en bra film på 3an:D.
kommer inte gå till skolan imorgon heller !! Hoppas jag kan gå på torsdag.
PUSSHEJ RINGM IG om ni är uttråkade, för jag är uttråkaD:D

Kommentarer
Postat av: HANNAH;

KRYA PÅ DIG ! :O

2009-01-13 @ 19:48:58
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Sanna

krya på dig :D

2009-01-14 @ 14:54:36
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0