SKOLA-FREDAG

Om 4 timmar har jag helg, jag längtar ihjäl mig kan jag lova er. Orkar inte var i skolan en sekund till. Har varit här i 4 timmar och det tycker jag räcker (A). Men jag måste gå på ivvalet så har ingen chans till att åka hem nu.Har också nu håltimme fram till de börjar och ivvalet börjar inte förns 13.30.
Så jag och linnea sitter i datasalen och fördriver tiden.

Och helgens planer är fortfarande osäkra.
Beror på om jag får lön på måndag eller inte (alltså om jag får lönespecen idagellerinte). Om jag inte får det så blir det ingen utgång imorgon. Men ikväll blir det nog lugn kväll med tjejerna? (hoppas jag på), eller en lugn hemmakväll? Lär ju märkas om ett antal timmar ;) .

Föresten hade jag min sista mattelektion idag :D. Så nu varje torsdag&fredag fram till studenten har jag sovmorgon fram till 09.20 :D , det är ialla fall positivt. Det negativa är att vi har np i matteb på onsdag och jag fattar fortfarande inget. Jag suger verkligen på matte :O.. haahah, ska tenta av matte a i juni ialla fall. så ska börja smått med att plugga lite varje dag nu. Kanske inte idag, eller imorgon .börjar ordentligt på söndag (A).
aja, nu ska vi väll kanske hitta på något i 1 timme och 10 min.
men vad ska man göra? Hördeprecis att johan palm är i staden, kanske springa som en fjortis efter honom?. N eeee hade han varit söt och bra kanske vi hade diskuterat om den saken, men nu när han inte är det finns det inget att diskutera :P. ahha. nee men ska kila.
ha de bra. pusss


Kommentarer
Postat av: Gynning

Trevlig helg! Kram

2009-01-23 @ 12:36:52
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0