TISDAG KVÄLL..

Har under kvällen ialla fall hunnit med och pluggat lite matte och så. Jag förstår lite mycket matte b som en vanlig 3 åring förstår hur stor världen är.. UCH. har ialla fall matteprov imorgon och sen ett nästa vecka. Sen aldrig mer matte :D, eller jo , har ett restmatteprov i början av juni! Men har ialla fall ingen mer matte :D.

Sen senare nu under kvällen gick jag ut ett tag och var med ellie . Satt & prata och gick lite. mys<3.... Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det sovtajm.
Och imorgon natt slipper jag sova ensam :D.

Men måste kila nu!.
Blir ingen mer uppdatering för idag!.
Men vi hörs under morgondagen.
nattinatt. pusshej

 
sötis bild på ellie !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0