dagen

Och så var Tisdagen nästan över.
Helvete vad dagarna går fort, blir lite halvrädd när det gå så fort.
Men har ju hållt igång konstant hela dagen så man märker ju knappast
av tiden..
Började idag ialla fall med skola från 08.40-12.00..
Sedan gick jag & linnea lite på stan , åt mat osv..
Efter det följde hon med & väntade medans jag hade u-samtal.
Det gick väll rätt så bra antar jag. Fick ialla fall beröm för den jag var osvosv :p och att jag hade utvecklats som människ riktigt mycket sen i ettan och att hon hade sett en stor utveckling imig som peron på bara en månad osv, fattade inte riktigt vad hon pratade om.. Men sen gick vi in på betyg & de var väll inte så chockerande att jag kommer gå ut med ett par ign i betyget men hade visst fler vgn än vad jag trodde. Men hon sa huvudsaken är att jag har 2500 poäng när jag går ut och det har jag ;) ...
Sen efter de blev de ialla fall en snabbis till ikano med linnea, sedan for jag in till stan igen & gick omkring där med jonna&jossan. Köpte lite presenter till annica sen fika vi osv.
NUÄR JAG IALLA FALL ÄNTLIGEN HEMMA :D.

Ikväll blir det tv&myskväll härhemma med jonna&jossan.
Ska försöka plugga lite nu.
hörs sen!


Kommentarer
Postat av: anci

jag var också där o väntade ju :D

2009-03-04 @ 12:11:56
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0