Lördag-090307

Hello ..
Igår kväll blev de snabb packning och sen drog jag jonna & jossan till ellie för att spendera kvällen/natten hos henne .. Började med att kolla lite på let's dance & sen lite annat..
Sen gick vi ut och träffade nikki en snabbis, sen senare under kvällen träffade vi mia ett tag & sen sanna...
Sen så slockna vi 4 runt 3 tiden tror jag ?!.

Idag så gick vi upp runt tolvtiden och fixade iordning fukost osv.
Kom hem runt 1 & nu sen dess har jag tränat. Känns rikigt bra.

Ikväll blir det krogeeeeeeeeeeeeen.
Innan så ska väll jag , sara och mia förfesta hemma hos sanna.
Kolla på andra chansen i melodifestivalen osvosv.
Trevligttrevligt . Ser jag fram emot :).
Men nu ska jag kila & duscha.
Kanske ska åka iväg ett tag nu på eftermiddagen ?.. fåse.
AJA. hörs sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0