TISDAG- MIGRÄN

Vaknade runt 6 tiden i morse av att jag hade sån fruktansvärd
huvudvärk. Kunde inte ens röra mig för att det gjorde så jävla ont
i huvudet, började sedan verka ner i ryggen & benen osv.
Låg där och halvgrät för mig själv, i tre timmar höll den jävla
huvudvärken på. Allvarligt talat trodde jag att jag skulle dö av smärtan. 
Jag sörjer verkligen med dom som lider av
migrän. Det här var första gången jag fick de & hoppas verkligen
att de var sista gången. Jag vill aldrig mer ha denna smärta i huvudet
som jag hade imrose :s. Men nu har jag bara vanlig huvudvärk som jag
annars brukar lida av ordentligt. Men det är verkligen ingeting emot värken
i huvudet jag hade förut :S.
Så idag blev de ingen skola för mig, kunde inte ens ta mig till skolan,
helt omöjligt. Men men, är bara så sjukt glad över att den värsta värken
är borta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0