blixten är farlig !

Faktsikt så slutade de att regna för en kort sekund
runt 8 tiden . Så jag och Jonna passade då på
att springa till ellie, men i mitten av vägen till henne
så slår världens jävla blixt ner. Jag som då är livrädd
för blixtar och åskan springer sedan resten av vägen till ellie
världens fart !
Så ikväll har jag och jonna varit hos ellie. Slutade sedan med
en långpromenad eftersom det då slutat att regna & åskat :) .
 
Är hemma igen så här tidigt, KLOCKAN är ju 23.00 nu med
som igår när jag satt här :p.
Kom just precis på nu att förut var de ju alltid dubbelavsnitt av
sex and the city på 3an, ska kila och kolla om det fortfarande går :d
hörs sen

Kommentarer
Postat av: C

På ett sätt så e ju oväder mysigt :)

2008-08-04 @ 23:34:08
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0