dagen i sammanfatting.

Dagen känns ha varit väldigt lång.
Vaknade redan vid halv 10 tiden imorse och så har
jag haft fullt på sen dess. Kort sammanfatting;
stan-skolan-hem till annica- nollning- fika.
AA, hemma hos annica blev de mat och långpromenad
i spöregnet. Sedan nollningen och den var redan slut vid 8 tiden,
så jag annica och linnea tog en långfika på steves, och så kom
simon förbi också ;D.
trevlig dag i vilket fall som helst.

JAG VILL FÖRESTEN HA HEEEEEEELG :).
jag längtar!

Men nu ska jag soova. Klockan är redan kvart över 11
(kom hem precis, och för exakt typ 12 timmar sedan åkte
jag hemifrån:p).
Imorgon är de bara skola mellan 08.10-12.00 GILLART.
Men hörs imorgon.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0