långa timmar.

Känns som jag väntat på annica i 6 år, men nu är det bara
2 och en halv timme kvar tills hon slutar. kommer väll träffas runt 9 tiden.

Har också varit med mina 2 systrar idag på dagen.
Dom är knäppa men jag älskar dom ialla fall :) .
Kom också på precis just nu att jag saknar jossan och ellie.
Har inte varit med dom på över en vecka nuuuuuuuu !
Men de blir ju så nu när skolan har börjat.

Har också sökt jobb, eller 4 olika jobb.
Jag måste börja jobba nu ! Men jag är ju anställd hos
adecco men det är rörliga tider , jag vill ha fasta tider.
Få se nu i slutet av nästa vecka hur de blir :) för om jag inte får
något av dessa jobb som jag sökt så kommer jag att skriva på ett till
kontrakt med adecco som gäller i ett år.

Nu ska jag äta mat med min familj.
Blir väll att vara med jonna och tilde innan anci ringer =).
PUSSOCHHA DE BRA..


du gör mig galen,
jag stoppar här och nu,
annars vet jag att jag kommer
bli sårad igen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0