mysfika på steve's

Vid halv 7 ringde linnea och var extremt uttråkad.
Då var vi alltså två =), så vi bestämmde för en
långfika på steve's. VARM kaffe/latte och 1000 glas vatten.
Simon och annica har smittat mig med halsont och ella har smittat
linnea med halsont, så alltså är vi alla nära på att bli sjuka. eller
ella har redan halsfluss. UCH FY&BLÄ. jag vill verkligen inte bli sjuk =/.
Men kvällen blev många timmar prat med min linnea.
Jättemys och trevligt (L) .

Nu ska jag kolla klart på sex and the city.
Sedan blir de en lååång skoldag imorgon.
(tkr vi mindre om), men sen är de ju helg =).
sista lektionen är iv-val.
jag och linnea ska ha japanska på ljunkan
med yuka (
VÅRAN LÄRARE HETER YUKA).
jag ,linnea + miljarder japaner. OHJA!.
men godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0