PERVERSA & ÄCKLIGA MÄNNISKOR.

Serriöst, det finns verkligen äckligt många perversa människor.
Går inte en dag förns jag får ett äckligt mail av en pervers människa på
myspace. Jag blir galen på de, och alla som skickar de tror ju att det
är helt okej. Och detta mail fick jag precis nu ;
Hej Göran heter jag har en stor kuk på 22cm , webcamera på MSN och Yahoo; [email protected] Och [email protected] Jag är inte pervers men tänder på att se dig titta på mig när jag kommer , OM du vill jag gillar sexiga tjejer som du ,, du ser bra ut WOW , OM du har webkamera lägg till mig OM du inte har en webbcamera kanske jag kan ringa dig el du mig , så jag kan höra dig när jag kommer när du ser mig i min kamera, hoppas du inte tar illa upp , jag bor i Göteborg ,, HEJ  .
Vadå inte persvers som han skriver ?!
+ att han är 41 år också .
Han har en bild på sig själv som visningsbild då han sitter helt naken.
Men det vill/får jag inte lägga upp här.


Kommentarer
Postat av: Sanna

I know you want him! :)

2008-08-11 @ 15:47:40
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0