Skolan är igång.

Så nu är skolan igång på riktigt.
Nästa fredag har vi två inlämningsprov .
FAN VA KUL :) (eller inte).
Men det är ju sista året och vi är äldst på skolan så det
är ju ialla fall ett + på kanten.
Kom nu också precis hem ifrån nollningen.
En lyckad nollning och då är man stolt över att vara fadder :).
Vissa nollor ville inte ha sitt vin så jag drack det istället, och sedan slutade
de med att jag visst hade en halv flaska vin som jag drack upp.
Egen hembryggd vin, 20 procent. SÅ NU HAR JAG SVIN ONT I MAGEN :(.
uchochfy&blä. Nästa nollning blir igen på fredag. det ser jag ifram imot :).

Imorgon börjar vi 08.10 (BAJS) och slutar 14.00 (BRA).
Sedan imorgon kväll ska jag fasiken ta de väldigt lungt.
Har knappast sett min familj denna vecka.
Åker på morgonen, kommer hem igen på kvällen.
Men nu ska jag fixa lite knäckermackor med grillkrydda och
se på sex and the city.
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0