sömnlös

snart är klockan 3 och jag har fotfarande inte somnat än.
Är svinpigg och äckligt uttråkad. Tur att dk hade skrivit ett långt
blogginlägg så jag hade något att göra i typ 1 minut :p.
Har också suttit och blockat bort fjäll ifrån min arm, sedan blev jag
äcklad så därför skriver jag nu ett inlägg.
Tänkte förut kolla lite på os, men då var de boxning och de tkr
inte jag är så fruktansvärt kul. Hoppas på något bättre snart.
Eller att någon kommer med sömnpulver/piller så att jag kan somna.
Och de tråkigaste med att jag fortfarande är vaken är att jag kommer sova
bort HELA dagen imorgon (som vanligt).
SÅ nu ger jag sömnen ett försök till.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: erika

testa o ta på favoritmusiken på relativ låg volym o lägg dig i sängen o bara slut ögonen - jag lovar dig , du kommer sova inom 5minuter !



(:

2008-08-12 @ 03:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0