the party yesterday

Igårkväll var jag med jonna helen, jossan och ellie.
Var hemma hos ellie och hade allmänt kul.
Sedan vid 11 tiden åkte jag till någon rolf/andreas där också
annica , simon martin med mer folk var.
Självklart fanns det alkohol , så öl efter öl efter öl
sedan mådde jag toppen :D .
Men när klockan blev 1 ville han som bodde där sova.
Så jag, annica, simon , martin & någon helena gick imot johannelund.
Lämna av helena, sedan gick vi andra till shell.
Efter shell begav vi oss 4 imot simon, kollade på när den jäveln trolla
sönder. Blev psykiskt sjukt tillslut för att han var så bra.
Men vid 3 tiden skicka dom iväg mig och martin så då börja vandringen hemmåt.
Vid halv 5 tiden var vi utanför mig, det tog alltså jävligt bra tid att gå hem :p.
Så gick martin tillbaka till rolf och jag somna nästan på en gång :D.

Vakna förut med världens huvudvärk .
Men de är smällar man får ta helt enkelt.
Blir att ta de vädligt lungt nu idag.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0