uttårkad hals..

Dagen har inte varit så speciell, eller
var och åt lunch på olympia med tilde mamma,
mormor & mormoringa (gammelmormor) .
Sedan har jag varit ute och övningskört som en dåre.
Till Linghem och i innerstaden osv. Gick hur bra som helst.
Sedan blev de lite planer om att åka in till stan men de sket sig
och nu när jag tänker efter så är de nog ganska bra att de gjorde de.
Blev istället en promenad med sännie :) .
Jag prata nog konstant i 40 minuter, så min hals är uttråkad och
jag sitter nu här och häver i mig vatten.
Ska kolla lite småsaker här på datorn
sedan blir de att somna till OS :D ,hoppas bara
de är något bra! att typ sverige är med.
Men vi hörs imorgon. GODNATT.
(sanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0