fortfarande i skolan

Nu är det 2 timmar och 45 minuter kvar till skoldagen är över.
Jag vill inget mer än att 2 timmar och 45 minuter ska gå väldigt fort just nu.

Men jag och Linnea var duktiga på lunchen idag och var ute
& gick i 40 minuter.
Nu så har vi arbetspass, men jag tappade bort linnea & annica.
Kan hända att dom sitter utanför biblioteket, jag gick ifrån dom eftersom
dom sa att jag var utvecklingstörd :O och att om jag skulle få barn med danielK
så skulle dom se ut som hackspättar. Det är elakt och där går gränsen.
(ohnej, jag är inte arg på riktigt pga det ..) ..
Men nu ska jag leta efter dom så att jag och annica kan renskriva vårat arbete.
Hörs när jag kmr hem .PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0