Ge mig krafter..

Ingen powerwalk idag inte.
Är sjukt trött och sliten, mycket plugg & lite sömn.
Går inte ihop sig riktigt va..
Har ialla fall gått samanlagt min "träningspromenader"
i 3 timmar denna vecka och har Lördag och söndag kvar som antagligen
kommer bli 1 timme på lör och en 1 timme på sön...
+ att nästa vecka ska jag också åka skridskor med annica tisdag,
torsdag och fredag =) mys<3 & det ger träning !.
och om jag nu inte ska avslöja allt för mycket så har det börjat
ge resultat nu när jag ändrat matvanor & börjat tränat.
Så nu känns det mycket roligare med detta :).

Ne nu ska jag halvsova ett litet tag och försöka få mer krafter.
Få se sen vad som händer ikväll? . Kanske blir en promenad?
Vem vet ;).
PUSSS

 Grattis Daniel & alla andra som heter Daniel på namnsdagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0