LÖRDAG.

Herregud va trött jag är =/ ..
Somnade vid halv 5 imorse och gick upp klockan halv 6.
Sen somnade jag vid 9 och sedan vid 11 drog mamma & mormor upp mig
för att jag var tvungen och hjälpa till här hemma med städning & sånt.

Sitter här nu och kollar på mamma mia & städar mitt rum.
Men datorn & filmen är roligare än städningen så jag har inte kommit så långt
ännu (a). Men har 3 timmar på mig att städa eftersom gästerna inte kommer förns vid 3.

& vet ni. JAG ÄR LEDSEN. Mormor ska låna min film mamma mia ett par dagar.
Hur fasiken kommer jag klara mig utan den? Kollade 2 gånger på den inatt :p.
Jag brukar alltid somna till filmer på nätterna, men fan! Jag kunde se den två gånger
utan att somna.. Låg och sjöng med i stället och var bara glad ..
Ne men kanske är bra att jag får längta lite till att få se den? ..

Ne men nu måste jag dammsuga. VI HÖRS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0