Människor = apor.

Blev som sagt tomtenatta idag på våran nya galleria här i Linköping.
Eller nya & nya, den har bytt namn ifrån Gränden till Leo. Och lite affärer
har tagits bort och nya har kommit.
Var där med annica, men sen träffa vi andra männsikor & så där.

Klockan 22.00 var det utrörsäljning på "festlinnen" på GinaTricot och runt
alla festlinnen så var det som ett täcke över linnerna eftersom ingen skulle kunna ta
något innan. 20 minuter innan  så var det smockat med folk
(jag + mina vänner stod längst fram (a) ). Jag stod där bara för att jag skulle
kunna ta åt dom andra :P. När klockan blev 10 och personalen tog bort
"täcket" så rusade alla fram och alla människor förvandlades till apor :O.
Helt galet och galna var alla. Jag fick med mig typ 20 linnen som jag sedan stod
och delade ut. Själv så sket jag it, var inget som jag direkt ville ha så då är de bara
slöseri med pengar, lever lite fattigt nu fram till julen ... 

Men nu tänkte jag plugga lite matte och fixa kläder & sånt tills imorgon.
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: annica

det var ju crazy :S vad hände med alla? haha lilla tjejn då!

2008-12-05 @ 00:32:09
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0