Min fredagkväll

Kom precis hem och är verkligen SVINTRÖTT :O. SNART ÄR
SÄNGEN MIN BÄSTA VÄN FÖR ETT PAR TIMMAR :D..

Hann se utröstningen av idol, jag, jonna, jossan & ellie
spenderade resten av kvällen hemma hos vainar där nikki också var.
Så hann precis hem till honom då del 2 av idol började.

Lite tråkigt faktiskt att Robin var tvungen att åka. Hade gärna sett
honom i finalen tillsammans med Kevin.
Eftersom Robin är ju den av alla deltagare detta år som
utvecklats mest!. Tyckte han var en tönt i början som inte kunde
röra sig på scenen. Men nu är han ju riktigt duktig i både rörelser och
sång. Men kommer bli något stort av honom ändå tror jag, eller vad tror ni?..

Sen senare sjöng jag och ellie singstar och sjöng riktigt jävla vackert =).
Fick äntligen sjuga min absolut största favoritlåt Losing my religion med R.E.M.
Jag älskar den låten och självklart vann jag lätt över ellie :D, även om hon sjunger betydligt
mycket finare än mig, men den låten är gjord till mig och JAG ÄLSKARN..
Men nu ska jag fixa lite annat. HÖRS sen. Pusssss.

 

Losing my religion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0