MOTION

Så, kom precis hem efter 1 timme & 10 minuters powerwalk.
Tog inte samma sträcka idag utan blev en lite längre + att jag gick
mycket fortfare idag än vad jag gjorde igår.
Att vara ute och gå med bra musik i snabb takt är faktiskt verkligen inte fel,
utan det är väldigt skönt.
Nu är jag väldigt varmt och stinker svett :P , så ska snart duscha.

Skridskoåkning i en timme och nu powewalk i 1 timme & 10 min,
nu känner jag mig ganska så duktig.
Imorgon börjar jag skolan 10.50 så tänkte gå upp vid 8 och ta
mig promenad, så kanske hinner med två stycken imorgon ?!.
Har ju lovat mig själv nu att 5 kilo ska bort, då ska jag fasiken hålla det..

Ne men nu blir de dusch. hörs sen.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sköönt

2008-12-09 @ 20:11:26
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0