muntliga redovisningen

Är superdundertrött just nu. Har suttit och lyssnat på muntliga redovisningar hela dagen.
Började med det vid halv 11 och slutade med det vid kvart över 2.
Våran redovisning i basgruppen gick väll sådär. Började med att Micke inte
kunde uttala en massa ord så hela basgruppen + klassen stod och asgarva i fem minuter.
Själv var jag inte alls nervös, förns det var min tur. UCH , brukar fan mig inte vara så nervös
som jag var idag, helt sjukt :S . Men jag klara mig igenom det ialla fall & det är huvudasken.
Alla basgrupper skulle redovisa i 20 min var, våran basgrupp trodde att det bara skulle ta
typ 10 min för oss så vi var lite oroliga över det, men haaha det visade sig att vi redovisa längtst
och att det tog 30 minuter
Denna redovisning gick ut på att alla basgrupper (8st) fick en varsin fattig region att
arbeta med och sedan redovisa för klassen ;).

aja, skönt att det är över nu ialla fall ..

Snart börjar topmodel som jag ska se, sen sova ett tag tror jag?!.
Föresten så har mamma köpt idolskivan så ska knarka sönder den sen :D.
Tjuvlyssnade lite på när Lars sjunger One och det låter muchobravo :)<3
Ne, men vi hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-11 @ 19:07:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: annica

Haha sju basgrupper är vi bara ;)

men micke var ju roooolig idag.

Älskar dig mest!

2008-12-11 @ 22:57:07
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0