ont i munnen!

Sitter just nu med min natt-tandställning som jag igentligen måste ha varje natt
så att mina tänder inte vrider sig tillbaka så som de var förr i tiden, tiden innan
min räls :p. Men jag har inte haft den på typ flera månader, kanske 1-2 nätter i månaden.
Ne så nu blir det ändring på det, ska ha den nästan varje natt. För att en av mina tänder
börjar bli lite sne, börjar alltså vrida sig tillbaka så som den var förr :S inte bra..
Men de jag skulle komma fram till är att det gör så fruktansvärt ont att ha den på.
Det spänner så inihelvete och det gör helt enkelt väldigt ont i munnen :(.

Annars nu på kvällen så har jag förmestadels varit hemma.
Gick ut en stund med jonna&jossan och träffade nikki+hans hund :).
Sen har jag suttit här & också nördat tv.
Var svin trött för typ en timme sen, men nu är jag pigg igen :O .
Ska fixa lite här på datorn sen får jag se om jag blir trött efter de eller inte :p.
Hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0