slappis LÖRDAG

Herregud va skönt det är att bara ta de lungt.
Har legat i min säng typ hela morgonen och förmiddagen och bara kollat på tv.
Om det hade varit för typ en vecka sen hade jag dött av uttråkinghet och fått världens panik.
Men jag har väll bränt ut mig så dant nu att jag verkligen måste ta de lungt.
Ska snart tillbaka till sängen och ligga kvar där, självklart saknar jag ju lite sällskap (a),
men det funkar med tvn också !..

Annica åkte ifrån mig vid 9 tiden imorgon.
Efter hon åkte la jag mig i sängen och bara kolla rakt upp i taget och gjorde de i 10 min.
Vaknade som VANLIGT på fel sida, men efter jag bara legat ner utan att säga, röra mig eller nåt
så blev jag på bättre humör.

Klockan 18.00 ska jag + familjen befinna hos ute i Malmslätt på lite släktträff.
Kusinerna fyller 7 år =) . Så ska fira dom, men blir väll bara i typ 2 timmar så är hemma
till 8 igen. Vad händer då :) ?
festa? mysa? sova ? tråka? aa, hör av er och bestäm min kväll.
är med på de mesta, så försten till kvarn helt enkelt ;) haha.
aja, nu roppar sängen åp mig igen. hörs sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0