mysdag.

hej på er =) .
Kom nyligen hem, har varit i skolan och sedan på stan hela eftermiddagen.
blev en långfika med min kära vän sanna . mycket trevligt må jag säga eftersom de var
ett tag sen och då har man MASSA skvaller att berätta =) .

Nu väntar jag på att min familj ska komma hem med kebab, är svinhungrig verkligen!
åt mcdonalds vid 12 .. hihi , imorgon ska jag sluta med all snabbmat faktiskt och börja träna.
eller föresten, börjar med att träna när jag blivit frisk igen !!!!.

senare sen blir de att va med lite folk.
men nu ska jag hinna fixa lite innan min kärafamilj kommer hem...
på tal om familj åker jag till min älsklingstad jönköping på lördag-söndag.
bara så ni vet ;) .
hörs sen !
min fina vän sanna <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

thanks for today honey :)

2008-09-26 @ 08:34:09
URL: http://sannaaf.blogg.se/
Postat av: Sanna

JAA, vi ska ses oftare!!!!!

2008-09-26 @ 08:39:32
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0