BLOGGEN

Börjar få lite smådamp på bloggen nu, eftersom den är så sjukt seg nästan hela tiden. Försökte komma in förut, tog mig 20 minuter från att klicka på logga in till att komma in i bloggen, så försökte jag trycka på nytt inlägg men jag orkade verkligen inte vänta i 20 min till så då gav jag upp.. Det går heller inte att kommentera vissa bloggar och försökte även testkommentera min blogg förut men det gick inte heller :s.
Statestiken dampar sönder också, stod att jag hade 1 läsare varje dag hela denna vecka, och det är också helt fel :p.. Ne men hoppas det blir bättre snart.
Eller är det bara jag som har problem med bloggen?
Just det, går ju inte att kommentera, eller kanske funkar nu ?? .


Kommentarer
Postat av: Julia

blogg.se verkar ha strulat för alla

2009-02-11 @ 19:13:35
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0