pullisnopp

Kvällen har faktiskt varit helt underbar.
Började med en fika på steve's med Linnea,
sedan gick vi och hälsade på hennes mamma som klippte sig
(jätte fint blev de allt). Fick pengar till mat så vi skulle promenera ner
till mcdonald's men på vägen hitta vi Annica och ola, så självklart hängde dom
med. Då började något slagt "övertröttsdamp" och de gick i överstyr totalt.
Kännde fasiken som vi alla var hur överfulla som helst.
MEN KUL VAR DE ALLT. Sedan så åkte ola hem och sedan också linnea.
Då gick jag och annica till 55an och tog en öl/drink. Sluta med att en kasta en stol
på mig. IDIOTJÄVEL . men han var dumihuvdet tyckte alla och han var tvungen att
gå därifrån (stolen var nog inte meningen att de skulle hamna på mig).

Men tack ialla fall för en underbar kväll.
ÄLSKAR mina superduperpullisnoppar jätte mkt.
ÄLSKAR OSS TILLSAMMANS <3.

Kommentarer
Postat av: annica

jag älskar oss med snoppen!

2008-08-06 @ 09:56:02
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0