städat !

Nu har jag varit duktig.. Jag har dammat, gjort rent och dammsugat i mitt rum.
Ställt ut & in saker i dismaskinen och gjort det rent & fint i köket =) .
Och allting gjorde jag på en timme också..
Nu har jag heller inte så dåligt samvete över att jag sov till kvart i ett idag !

Om en och en halvtimme ska jag + familjen åka till farmor & farfar.
Mina kusiner ifrån Blekinge är också där, trevligttrevligt.
Vi ska äta mat & så där ute och umgås.
Var massa månader sen jag träffade mina kusiner.
Ibörjan av sommaren kanske de va ?!. Inte kortare än de iallafall.

Sen ikväll kommer annica hit , tror jag :) ?.
Men nu ska jag duscha och fixa iordning mig. HÖRS.

 (jag är glad idag, tack vare fina D.K)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett kritvitt ställe! :-)

2008-12-06 @ 17:16:28
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0