misslyckat :(

Jag vill helst inte prata om gårdagen.
Krogen var kul i typ 1-2 timmar sedan
spåra det ut totalt och jag blir arg på mig själv.
Nu blir det faktiskt ingen alkohol för min del
på ett par veckor.

Nu känns också allting bara så jobbigt.
1, det spåra ut totalt igår 2, jag mår skit just nu
3, H är arg på mig 4, JAG SAKNAR MIN FAMILJ..
Aldrig saknat dom så jäkla mycket som jag gör nu.
Jag vill ha dom här hemma nunununununununu.
Men om ett par timmar kommer hem, typ 7-8 ikväll.
Och jag vill ha en kväll med jonna ellie & jossan tillsammans.
det har jag verkligen saknat <3 !
Men nu ska jag återvända till soffan och hitta någon ny film.
hörs sen

ps: jag vill occkså bara säga tack till sanna
och filip, ska inte berätta varför men jag är sjukt
glad över det ni gjorde igår eller tacksamm menar jag:P.
tack så mycket (L)

Kommentarer
Postat av: Sanna

klart man ställer upp lille gumman :) <3

2008-07-19 @ 17:38:08
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0