farliga ekholmen..

Varför ska man inte känna sig säker där man bor för =/.
Veckan innan höstlovet så var det ju en otäck man som
fråga mig jonna och mia en massa konstiga saker om ni kommer ihåg?
Jag skrev om det i min blogg. Han fråga ju bland annat om vi ville ta hans oskuld,
om jag brukade kolla på mina vänner nakna , om jag hade/har trekant , gruppsex om
vi var rädda för döden osvosv. Han var/är ju på rikigt psykiskt sjuk.
Idag när jag och sanna satt ute så kom det fram en skinnhead fram till oss och
var skitotrevlig :S . Han frågade vad vi gjorde, och jag sa till honom att vi prata om idol,
så fråga sanna vad han gjorde, och då sa han va fan hon skulle veta de och varför hon undra osv.
Sen sa han att han kände igen henne och massa. SKIT OTREVLIG OCH LÄSKIG VAR HAN =/..
Jag hatar ekholmen! Fan va mycket läskigt/konstigt folk det bor här =/.
Jag känner mig långt ifrån trygg här!
Är de meningen att man ska gå runt och vara rädd där man bor?

Aja. Blir jag mördad eller bortförd så vet ni att det är någon från ekholmen som gjort de ;) ...
Föresten börjar jag bli riktigt trött. Plugga ju ifrån typ 5-halv 8 och sedan varit med sanna hela kvällen <3.
Men ska bara försöka hitta lite saker, sen blir de att hälsa på sängen .
Imorgon ska jag och annica bli filmade och intervjuade av 24 corren
Berättar mer om det imorgon :) Men nu ska jag sova. Puss & Godnatt !!


Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst smo pluggar så bra <3

2008-11-05 @ 22:58:18
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Sanna

han var grymt läskig. jag är glad över att jag är hemma hel & ren. tack för en trevlig kväll förutom idioten. haha. <3

2008-11-05 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0