myskväll hos annica.

Har spenderat min kväll hemma hos annica !
Vi lagade god mat. Jag åt god mat, kassler, pasta och vitlöksås med cola till dricka.
Annica kör med någon jävla g1 metod. Så hon åt kassler med vitkål och mortötter och
drack vatten till. HAHAHAH sötis då. Men jag ska också börja med sådant nyttigt skit.
Fast inte förns i början av nästa år!
Sedan hade vi bara allmänt mys/damp hemma hos henne =) <3.
Så kom hem nu för inte alls länge sen!.

Nu ska jag snart börja med att skriva ett brev till en människa !!
Hörs sen. PUSS
 annica&jag<3


Kommentarer
Postat av: annica

gi heter det din lilla blomkål.

hur går det med brevet?

tack för idag <3

2008-11-06 @ 23:56:07
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Anonym

sak samma :P 1 eller i ? det är ändå bara skit:)

2008-11-07 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0