HAPPY TOVE.

jag vet inte varför men jag kan längre inte skriva om mig själv här i bloggen.
eller jo jag kan skriva om vad jag gör osv, men jag kan inte skriva någonting om mina känslor.
eftersom de kanske kan missuppfattas av vissa människor som läser min blogg.
har så mycket jag vill skriva, men de blir nog bäst att jag låter de vara nu ett tag..

men bara för att vara trotsig imot mig själv så tänkte jag ändå berätta för er
att de finns nu en människa som gör mig lite mer speciellet glad =) .


nu tänkte jag faktiskt avrunda här. ska kolla utröstingen på idol (tänkte börjar kolla på idol nu).
dagen har varit från och till, halva dagen har varit skit och andra dagen har varit toppen =) .
ne men vi hörs.
puss


Kommentarer
Postat av: annica

jag ve tt det är jag som gör dig gladiladi :D

närå, jag vet att det är martino. och jag är så glad för din skull <3

2008-10-01 @ 22:28:58
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0