trött..

ojojoj va trött och sliten jag är ..
åkte in till staden vid 12 tiden och kom hem nu.
har varit i stadsbiblioteket tillsammans med martin, linnea & timmie =) ,
tror vi har gjort allting förutom att plugga, och det var plugga vi skulle göra ..
men de var mys&trevligt ialla fall .
Somnade på bussen hem som vanligt och höll på att missa busshållsplatsen :p.

Nu ska jag bara ta de lungt, får se vad som händer ikväll?!
har faktiskt ingen anning.
men nu ska jag bara ta de lungt och så.
Hörs sen.

wiie, du gör mig äckligt glad söta jävel :)

Kommentarer
Postat av: annica

jag vet att jag gör dig glad ;);););)

haha . eller jag vet vem du syftar på ;)

2008-10-09 @ 22:30:25
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0