vad är felet ?

hela morgonen har jag mått jätte illa och varit helt yr.
okej , yr är jag nog ifrån all stark hostmedecin jag tar, men varför mår jag illa?
jag mår inte illa hela tiden heller, utan jag mår illa i typ 2 minuter sedan fösvinner de och
försvinnande kan variera mellan 10 min till 1 timme !.
om jag också ska vara ärlig tror jag faktiskt att de är något med mig som inte riktigt är helt rätt.
kanske lider av en dödlig sjukdom och kanske bara har ett år kvar & leva :O ?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj skulle jag säga om jag fick reda på det =).

men jag har faktiskt hunnit med att städa lite i mitt rum, sedan somnade jag pga illamåendet och sov en
halvtimme :D. vaknade av att jag fick sms av jossan =/. hennes fel att jag inte sover nu ;) .hihi.
ne nu ska jag prata med min sambo, fick sms av henne precis och innebär nog att jag ska ringa henne :D
hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0