helvete..

varför just ikväll? en lördagkväll?
jag orkade helt enkelt inte mera, mina krafter tog slut totalt.
men de läskiga va att mamma och pappa fick ta tag i de hela.
dom såg på mig att jag inte orkade längre, att jag inte hade några krafter kvar längre.
just nu sitter jag här, men igentligen skulle jag varit och festat och haft de så jävla kul.
men om jag hade varit på festen hade de säkert blivit värre för min del.

Tårarna har varit rinnande i en timme och krafterna till att hålla tillbaka tårarna
har inte funnits.
att jag nu inset att detta aldrig skulle funka känns på ett sätt ganska bra.
har så mycket hat och ilska inom mig som måste ut,
min bästa vän befinner sig ca 30 mil ifrån mig, men jag pratade precis med henne
i telefon så nu mår jag lite bättre <3.
just nu gåter jag över ingenting.
fan va jobbigt allting är just nu.

faaan säger jag bara.
FAN!..



Kommentarer
Postat av: annica

imorgon viker jag inte från din sida!

2008-09-21 @ 21:58:57
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0