svår kärlek.

Varför ska kärleken vara så svår ?.
Antingen lever man lyckligt med den man är kär i,
annars är man hur olycklig som helst och det är en
smärta som gör för ont att ens beskriva..
Jag är alltid rädd för att bli kär, jag tvekar alltid och
så tar jag den säkra vägen, den vägen som gör att jag
inte kan bli kär, utan jag sätter ett stopp.
Nu vill jag ta bort det där stoppet och kunna gå vidare.
Men vad händer om jag blir sårad igen?.
Skulle jag klara av det ?.
Just nu är jag i ett tillfället som jag kallar;
"kanbörjafåmerochmerkänslorsomkanskekanledatill
någotstörre". Och om det nu skulle leda till något större,
hur långt vågar jag då gå?.
Kommer jag verkligen våga ta chansen och blir riktigt kär?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0