God helvete morgon.

Fyfan vad jag är trött.
Fattar inte att jag ens kunde ta mig upp ur sängen förut ?!
Mina ögon åker ihop hela jäkla tiden.
Jag vill bara sova,sova,sova!.
Men nej! Jag har studier jag måste ta hand om.
Har matteb och sedan 2 arbetspass idag.
Det klarar jag, men på matten har vi test och på arbetspassen
MÅSTE jag jobba eftersom vi ska lämna in en essä imorgon som jag
inte ens har börjat på =/ . BRA TOVE....

Men kommer fatiskt hem direkt efter skolan idag =).
Lovat mamma och vara barnvakt åt tilde och frida..
Men nu måste jag hinna sminka mig och ta på mig kläder
på 10 minuter ;) .
HÖRS SEN!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jaa vi får ta och ses i helgen Tove :)

2008-08-28 @ 13:04:27
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0