hahahah, fint inlägg

satt precis och läste mitt inlägg jag hade skrivit inatt.
och nu sitter jag och funderar på varför jag var lite arg igår.?
Men gårdagens kväll/natt var ialla fall hur trevlig som helst.
Mötte ialla fall annica vid 9-tiden så gick gick vi till elin och förfesta.
Sedan begav sig alla imot 55an, sedan gick jag och annica till plaza,
gratis inträde för våran del och gratis dricka med. GRATIS ÄR ALLTID BRA!.
kom just nu också på att vi var typ 5 min på lascala.
Bussen blev de hem efter mycket av moment.
Somnade sedan vid 4tiden imorse.

Vakna vid 9 av att en jävla katt stod och jama som en idiot
utanför mitt fönster.
Sedan försvann den, men tro fasiken inte jag kunde somna om.
Utan en jäkla skata sätter sig utan mitt fönster och väsnas som aldrig förr.
Så då gav jag upp hoppet om att somna om.
Har legat i min säng i tre timmar och tyckt synd om mig själv.
Men ska hoppas in i duschen nu.
blir mjukis,hemma och bakisdag :).
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0