hejsan igen.

var ett tag sedan jag skrev här ?!.
kommer inte ihåg mitt senaste inlägg.
har ialla fall haft en toppen helg,
festade både i fredags och i lördags.
som vanligt alltså.
Men nu är det över med festandet för ett bra tack.
ska ha fyra vita veckor nu!.
känner nu att alkoholen har slagit till ordentligt på min kropp.
har varit bakis idag HELA JÄVLA DAGEN.
är fortfarande de och klockan är snart halv 12 på kvällen.
men var ändå jätte duktig och jobbat nu på kvällen.
spydde 5 min innan jag åkte , men jag har klarat mig rätt väl ändå.
AJA.
ska äta mat nu.
sedan nörda dator.
senare, duscha
ännu senare ska jag sova.
tror inte de blir någon japanska för min del imorgon.
FÅRSE.
hörs.
puss

Kommentarer
Postat av: Jessi

det var jätte kul att träffa dig igen Tove :)

2008-09-01 @ 11:48:52
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0